tirsdag den 26. juli 2011

10 dage

Så nærmer min afrejse sig med hastige skridt, og der er nu kun 10 dage til at jeg rejser til København!Siden sidst jeg skrev er der sket en del.
Jeg har skrevet med min hostmom Fran, og hun lyder meget flink. Jeg fandt blandt andet ud af at de har været hostparents mange gange før, men ud fra hvad hun har skrevet, så tror jeg ikke at de har haft en dansker før.

Men ellers har jeg endelig fået mail tilbage fra Maja. Eller... Afløseren for Maja har skrevet tilbage på min mail, og jeg har nu fået mine flybiletter! YES! Jeg kan næsten ikke vente med at komme af sted.
Torsdag kommer hele min familie op (dem som bor i Midtjylland, ikke dem fra København) for at sige farvel, og jeg glæder mig meget til at få sagt ordenligt farvel.

Men nu hvor jeg har fået mine flybiletter har jeg også fået mine foreløbige pladser på flyene.
Fra København til London skal jeg flyve i en Airbus Industrie A319 og jeg skal sidde på plads 11F. Fra London til Chicago skal jeg flyve i en Boeing 777-200/300 og jeg skal sidde på sæde 37K.
Fra Chicago til Indianapolis skal jeg flyve i en Embraer RJ145 og jeg skal sidde på sæde 17C.
Nedenfor har jeg lagt billeder ind af flyene set fra oven, altså sæderækkerne, og så sat en rød ring omkring min plads. Billederne er i rækkefølge efter hvornår jeg skal med flyet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar