lørdag den 1. oktober 2011

Homecoming

Hej allesammen!

Det er vel ved at være lidt tid siden jeg skrev sidst, så jeg tænkte at det nok var ved at være tid til at opdatere jer på hvordan det hele går herovre i USA.

Football går rigtig godt for JV for vi er 6-0 med 2 kampe tilbage, mens Varsity er 3-3  (Mener jeg - De har i hvert fald tabt mange kampe lol). Men nok om football...

I denne uge har vi haft homecoming uge som er sådan noget specielt noget som jeg ikke har forstået endnu... Men det var sgu sjovt nok haha! Hver dag i ugen var der et tema som man kunne bruge til at vælge hvad tøj man skulle have på. Mandag var PJ day (Pyjamas), Tirsdag var Nerd day, Onsdag var Hat day (Alle skulle bære hat), Torsdag var Superhero day, og Fredag ( i dag ) var spirit day.. Hvor man skulle bære enten rød, blå eller hvid som er skolens farver.
Fredag var også en speciel dag, fordi vi havde halv dag, så vi fik fri klokken 12:30, og så gik vi alle ned til football banen, hvor vi skulle have Powder Puff game! Det er hvor rollerne er byttet om - Så Senior / Sophomore pigerne spillede i mod Junior / Freshman pigerne.. Og de drenge som havde lyst var cheerleaders! Jeg var selvfølgelig cheerleader, for det skulle da prøves haha! (Billeder uploades senere)... Vores officielle outfit var mega korte shorts og en sports BH.. Ja.. Det var dælme koldt, men sjovt haha!

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive på nuværende tidspunkt. Jeg er meget træt, så jeg vil nok lave et nyt indlæg snarest..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar