torsdag den 15. september 2011

Mid-Term grades

Så har jeg endelig fået mit login til Infinite Campus, som svarer lidt til Elevintra på de danske skoler, men her kan man også se hvad ens nuværende karakter i alle fag er. Det er altså dejligt, så man ved hvis man er på vej ned i karakter. Men fredag får vi vores mid-term grades som er ligesom standpunktskarakterer. Men det er hvordan vi ligger ligger halvvejs inde i de første 9 uger. Så... Er I klar til at høre mine karakterer? (De kan stadig blive ændret da jeg tog en quiz i U.S. History i dag og skal nok også have nogle i de andre fag før mid-term).

BTW så havde jeg et møde med Mr. Overman (Student Coucelor) og han sagde at det ikke gik så godt i Biologi 2, og at jeg pt. lå til at få F. ****! Men jeg vidste godt at det ikke gik godt i Bio 2 og efter en halv time lang samtale med ham omkring faget blev vi enige om at flytte mig fra Bio 2 til Design Production. Jeg skal have min første time i det imorgen. Da faget allerede har været i gang i en måned var jeg nødt til at snakke med Mr. Kegley om hvad vi gør med alt det arbejde som de andre havde lavet i løbet af den seneste måned. Jeg har også Mr. Kegley til Senior Video, og han er mega flink, så han sagde bare at det skulle jeg ikke bekymre mig om. WIN! :-)

Men mine karakterer er som følger:
Engelsk: B
Geografi: A
U.S. History: A-
Senior Video: A
Algebra 1: B+ (Skal aflevere nogle noter til min lærer i morgen, så hun ændrer måske min karakter til A- eller A)

Web Design: A
Og nu sidder du sikkert og tænker.. HMM... Hvorfor har han kun 6 klasser..?
Jeg får ikke karakter i Study Hall, og fordi jeg lige har skiftet til Design Production får jeg heller ikke en karakter i det fag.

Mht. min klasseskift, så var vi nødt til at rykke min Study Hall over til B1 (B-day block 1) fra A3 (A-day block 3) og indsætte Design Production på A3.. Så nu har jeg 2nd lunch på A dage, hvilket gør at jeg sidder 15 minutter med Adrian, Emily og alle de andre, og 15 minutter med Megan og Catie. Det er fedt nok :-)

Men jeg tror det er ved at være det. Jeg er faldet rigtigt godt til hos the Hunters, og de er meget flinke!

Jeg vil prøve at skrive så snart jeg har mere tid. See ya later!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar