søndag den 7. august 2011

Now I'm in The United States of America

Hej Allesammen!

Saa er jeg endelig ankommet til Indiana. Eller... Det gjorde jeg faktisk i gaar, men jeg har ikke haft mulighed for at skrive foer nu. Jeg kom godt herhen, og her er mega fedt! Der er ogsaa skide varmt! Lige nu er klokken kvarter over 5 om eftermiddagen og vi har 95 graders fahrenheit, hvilket svarer til omkring 38 grader. Og jeg som troede at klimaet var nogenlunde det samme...

En lille sjov ting som jeg bemaerkede i Chicago var en af de floejere (Flyvere paa Dansk :) ) der landede havde et Eagles logo paa. Jeg blev meget forbavset over det, og derfor gik jeg lidt rundt for at proeve at finde ud af hvorfor den havde det paa. Da jeg saa kom taettere paa, kunne jeg se at der stod "Philadelphia Eagles" overalt paa flyveren, og at den var helt groen og saadan. Og det var altsaa ikke saadan en lille flyver. Den var en jumbo uden den 2. etage. Jeg har dog stadig ikke fundet ud af hvad den skulle i Chicago. Jeg gaar ud fra at det er Eagles flyver, siden de jo flyver til deres kampe, men saa vidt jeg kan huske, saa er deres foerste kamp en hjemmekamp.

Anyways, i dag holdt Fran og Jerry en "Family Reunion", hvor alle deres boern og saadan kom over og hyggede sig med godt selskab og mad. Maden var meget anderledes fra hvad jeg plejer at spise, men det skal jeg vel bare venne mig til. Jeg fik desuden Jerry til at smage en af de piratos jeg havde med. Han kunne overraskende nok ikke lide dem (Hehe).

Men jeg vil smutte nu, da vi skal til at lave en masse andet, og jeg haaber at I alle har det godt i "kolde" Danmark.

Vi ses!

P.S. Jeg skriver med Ae, Oe og AA, da jeg skriver fra Fran og Jerrys computer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar