fredag den 26. august 2011

Lots of new things happen

Der er nu gaaet 13 dage siden mit sidste indlaeg, saa det er vel ved at vaere paa tide jeg skriver noget til jer laesere..

Well... Siden sidst har jeg haft mine 10 football practices, saa jeg er nu eligible til at spille kampe (WOO-HOO!) Jeg har desuden vaerret et lille smut forbi Lucas Oil Field (Indianapolis Colts hjemmebane), fordi min HS skulle spille kamp. Jeg havde desvaerre ikke de 10 practices, saa jeg kunne ikke spille, men jeg fik lov til at vaere paa sidelinjen. Det var ikke noget specielt... Just kidding! Det var det fedeste jeg nogensinde har oplevet! Det er ubeskriveligt at loebe rundt og gribe bolde foer holdet kom ud... Jeg foelte virkelig at jeg loeb 10 gange hurtigere end normalt. Men jeg havde det saadan, at jeg kunne ligesaa godt vende mig til banen nu, da jeg jo kommer til at spille for Colts, naar jeg bliver voksen (Eller noget :D).

Her er lige et par billeder fra Lucas Oil...
Billede 1) Mig der chiller paa banen med mine cool Indian Creek Braves solbriller, Gamejersey og practiceshorts...
Billede 2) Mig og Vince (Nr. 60) staar ved den ene endzone. Det var en ubeskrivelig oplevelse! :)


























Vi tabte kampen 33-3 til Mater Dei...


Ellers er der ikke sket saa meget. Jeg har en del homework, saa det skal vel ogsaa laves paa et tidspunkt (Senere)...

Men jeg vil skrive igen naar der kommer noget nyt... Cya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar